Tuesday, July 22, 2008

Esok Masih Ada?

"Esok masih ada..?" satu pertanyaan yg xda sorg pun blh duga..yg mampu d perkatakan hanyalah "InsyaAllah"...
hari ni genap kandungan aku 9bulan...dgn erti kata lain..anytime la aku akan bersalin kan...dgn hrpn & doa...smoga semuanya slamat dan d permudahkan...~Amin~
smlm aku masam muka lagi...sensitip btol sejak dua menjak nie...tatau saipa...aku rasa xda big prob pun...tp menjadi2 lak prangai aku nie...napa eik? adakah ini hanya simptom2 org pregnen? atau peralihan usia...GOING TO BE 30...uwaaaa...aku dh nk masuk arena "30-an"?? adoiii sungguh aku x pcy...mana life2 aku masa muda remaja? bak kata mak aku..."xleh lari...tu dah semestinya kena lalui.." sbb nya aku ckp...aku dah mula cuak nie nk bersalin...so mak aku kata la...kalo dh pregnen...mesti la melahirkan...2 perkara yg x dpt d pisahkan...sama la mcm umor dan apa2 saja d dunia nie..mesti ada pasangannya...

Ingat lima perkara sebelum lima perkara
Sihat sebelum sakit
Muda sebelum tua
Kaya sebelum miskin
Lapang sebelum sempit
Hidup sebelum mati

aku rasa kan...aku ni sedih sbb xda sapa pn yg tau isi ati aku...sdgkan aku buat apa saja utk org lain...salah ka kalo aku nk sesuatu yg membuatkan aku hepi? mcm mana aku buat org lain epi...

No comments: