Wednesday, July 16, 2008

Perkembangan

Alhamdulillah...lps dh berubat ni..nmpk mcm ada perubahan la ckit...xpa la pelan2 kan..janji makin sehat...ibu senang...abah pn sonang... =)
Arini aku dah masuk 35wks 2days...mgu dpn kira dah 9bulan la kan...sat ja rasa...pejam celik pejam celik dah nk deliver...bedebaq gak nie...biaqpun ank no 2...tp ya la kan...mana ada semua kejadian sama ja...harap2 dan doa aku smg Allah permudahkan segala urusan... ~AMIN~.
Pregnen kali ni nk kata lain dr dulu...ntah arrr...ada la jgk kot bezanya...nk kata rajin sgt tu idak la...tp kalo mai angin taufan rajin tu..abis la 1 umah clear...kalo dak tu...ekekekekek paham2 la...umah mcm kena angin taufan lak...wakakakakak
smlm aku buat lg kek coklat kukus...maklum la..oven lom ada...tp smlm pakai cup..ala2 cupcakes la konon2...kalo dh mood rajin, sgalanya sanggup..kol 10 br tehegeh2 nk bancuh2 sume...besengkang mata smp koi 12 tgu masak...adehhh la...kali ni aku letak banana flavour...sedap gak la...bau kek pisang...padahai ingredient sume coklat...wekekeke...tp hubby aku ckp kuat btol lak bau dia...wokeh boss!! nti i kurangkan flavour nya...janji ada org tlg makan...hehehhee
alkisahnya konon pg ni aku n hubby tapau cupcakes...tah cemana kalut...sume tertinggai...ermmm...kalo dh tinggai tu pempaham la...dunno la kuantiti nya...ekekekek sobab ada owank kek umah tu...takpo la...xder rezki..kalo ada baki..sok leh tapau :-p (harapan tinggal harapan ja kot...hahahahaha)

No comments: