Tuesday, July 15, 2008

Si Comel sayang...

Alkisahnya...anak aku mengalami constipation yg agak serius...lebih kurang aku gak la nie..tp bdk2 kan..bkn tau apa...sadisnya aku tgk dia...last2 kat tepi bontot mcm ada bengkak....adusss lg la aku x keruan. gaya dia bermain bln la jenis yg sakit 24jam...cuma bila dia poo poo saja la yg aku susah ati...1) sebab nk basuh poo poo...2) sbb nk letak ubat...3) lg kronik kalo berdarah bontot atau najis dia keras....tak sanggup aku nk tgk..rasa mcm nk jaga dia 24 jam saja utk memastikan sume oke...tp apakan daya...ibu pun nk cari rezki lebih tuk bantu abah n besarkan ank2 ibu.
tp ibu x biaqkn ank ibu ni sakit trus kan...ibu ikhtiar gak la bwk p klinik..berubat secara tradisional...Alhamdulillah...ada perkembangan +ve. cuma ank ibu nie kena btoi2 d jaga rapi...
ibu sanggup nak..janji ank2 ibu akan sentiasa sehat. Amin.
Sesungguhnya..dugaan yang Allah beri itu terlalu kecil utk kita pertikaikan...Subhanallah.

No comments: