Friday, June 19, 2009

.:sesi marathon pt2:.

wahhh dah jemaat arini...hehehe...hepiiiiiiiii...esok sabtu, lusa ahad..yeeeehaaaaaaaaaaaaaa...!! leh ronggeng mak limah... :P

Alhamdulillah, sejak sesi maraton ni bermula mgu lps..kiranya 2mgu la kan termasuk mgu nie...aku dah berjaya gantikan posa slama 7 hari...wpun ada lubang2 termiss mcm2 alasan..tp oke la kan dari saat2 genting. tp xleh dok relex lg nie...sbb aku ada 14hari lagi menanti...xpa...apa2 pun aku nk senyum =) sebagai tanda redho.

arini x posa...kunci jam 3.50am...trooo treettt trooottt jam bunyi...skali tegok..eikkkk 4.34?..4min lg subuh..tu pun jam aku lebih baik +5min. kang mcm2 alasan letih laaa..x larat la..itu ini begitu begini sungguh tdk munasabah ahaksss...apa2 ja la kan labu...janji beghehh...

3 comments:

mama idzareef said...

salam kenal kembali..exchange link yee.. :D

BZmum said...

anak buah aku dulu mcm tu jugak.. anak sulung.. umo sebaya dgn anak aku nombor 3 (umar tp dia tua sikit).. setahun lebih umar dah cakap sebiji2, dia memang tak blh nak becakap.. aku kata, jgn banding dgn anak aku sbb dia ada 2 kakak yg becok.. sampai bawak pi bomoh.. tp aku tgk skrg (3 thn lbh) dah ok dah.. becok dan bijak jugak.. yg penting ko kena borak dgn dia.. anak sulung aku dulu sbb mak aku selalu berleter.. tu yg cepat cakap.. ko rerajin laa berleter.. hehe..

BZmum said...

alamak salah masuk komen