Friday, January 9, 2009

.:Anaq-anaq:.

"anaq-anaq semuaaa..." tingat dialoq Ada Apa Dengan Cinta...masa assembly cikgu derang sebut...aku rasa kan...d mesia ni pn kena tukaq la...jgn sebut "murid-murid skalian" terlalu Formal!
smlm ank2 aku wat hal...adik lena x jerap...ckit2 tejaga...last2 kena la buai smp pg...pastu kak long lak...kol 1 lbh bgn...dok main2 ngan adik...huhuhu...aku pass dua2 kat abah dia..biar dia lak handle...ekekekeke..bgn pg td adik mcm suam2 kat kepala & badan...risau kot2 demam la plak...lgpun la nie musim demam...opismate aku 2 org dh demam...aku lom berjangkit...tp stakat bersin2 tu ada la...lgpun smlm aku rasa flat sgt badan aku...mcm lemah semacam. esok dh cuti..kalo demam sabtu ahad x bes arrr xleh nk jenjalan...ekekekek...kalo dmm ari keje..leh gak MC...hua hua hua...pastu aku la jgk pemegang rekod MC & EL terbnyk...leh dpt Award! adik dmm 2009 bb sitter ckp... =)

No comments: