Friday, January 2, 2009

.:Welcome 2009:.

31 dec mlm tu kami sesaja jln2 pekan...kami mkn KFC sbg penutup tahun..hua hua hua...mls nk masak & lapaq teketaq2...sanggup gendong baby..nasib la kak long lom tdq...dia pn balun KFC...selebihnya main! geram aku...
pastu round2 cuci mata...kat tepi pantai..mak aiiii...punya la ramai...mcm ada pesta apa ja...hat pasang unggun api la..hat BBQ lg...hat lepak jgn ckp la..jln smp jem...kami xdak la niat nk join..cuma nk tgk keadaan ja...aku bkn pa...takut sehhhh dok sambut2 camtu...tpi pantai lak tu...scary. dah la mlm2 buta...pastu asben aku kata satgi siap ada yg mandi laut...konon mlm tahun baru nk buang sial...errkkk?! mengucap aku dengaq...ermm tengah2 mlm mandi laut...bukan buang sial...amik sial lg ada...cari bala! skali kena obor2 ka...dak pun ada jaws2 sesat ka...baru hampa tau...hat Islam@Melayu pun dah mcm kris****...together gether...nk tiru pn hat patut2 padan dah la...nk lelebih wat pa kan...tah2 lepa pun x terjun tiruk mlm tu...kita lak yg lelebih..
1 January 2009...husban aku ckp mlm tu xleh tdq...koi 12 tu gila nye hingaq...mercun bom bnga api bagai..pom pam pom pam sana cni....errrr...ye ke?? awat aku x sedaq pn? ekekekek...seperti biasa...krohh...kriohh...
Azam tahun baru? hehehe cam besa la kan...sume org ada azam...tp kalo x berazam tu kiranya bkn manusia la kot..kuang kuang kuang...azam dulu...buat ka dak..tu blkg kira...aku berazam nk settlekan utang2 aku arr..pening dah tgk...sat susut...sat2 penuh blk...nk susut tu mkn taun...tp nk penuh...sat ja...skali zreekk!! perghhh $$$...tp apa2 pun aku tetap beazam. hat lain2 tu xyah la crita...asaikan diri sndr tau...oke arr. =)
Selamat Tahun 2009 utk aku dan famili aku...

No comments: