Wednesday, December 31, 2008

.:So Tired:.

I am sooooo tired...!! ntah arrr...penat gegila..smlm wat pertama kalinya koi 9 aku dah tumbang...tu maksudnya btoi2 penat la...kalo dak...sure cecah koi 11 gitu br nk tgk tilam wpun penat jgk...tp still lepak2 tgk tv ke...borak2 ke..Ekceli kat umah aku skang ada tetamu...kazen husban...lepa mai bercuti mkn angin ujg tahun la katakan...so lepak2 umah aku...since x-mas lg...balik? tah, x tanya la plak bila nk blk..sogan lak den..lgpun mcm kureng ajer la plak kan tnya org camtu...dah ada tetamu kat umah..nak x nak aku kena la proper sbg sorg istri kan...kena la masak memasaka ckit...kalo hari cuti oke la jgk kan...tp kalo ari keje...slalunya aku tgk mood...xpun mkn time mana pn x kesah...blk keja rehat2 sat...baru masak...tp since ada derang nie..blk ja umah, xdan nk letak bontot..trus masuk dapo wat apa yg patut...yg penting aku kena msak mkn mlm...huhuhu..penat sehhh...org kata...kalo ada org dtg bwk rezki...Alhamdulillah....tp kan...kalo dah siang mlm dok umah...kalo tlg masak xpa la jgk...so, blk ptg xla aku tehegeh2 nk msk lg...ni dak...dok belek ank dia ja dr pg smp mlm...aku rasa ank tu xla cerewet mana...tp mak tu yg lelebih...konon ank tu takut la...cengeng la...smp xleh lepas langsung kononnya...huh! apa kata biaq ja ank tu main2 ngan ank aku...biaq la nk nangis ke apa..mak tu jgn peduli sgt...wat2 bodo ja...lama2 mesra alam la dia tu...aku rasakan kazen aku ni jenis yg x nk bg ank dia berdikari...nk bekepit ja ngna ank...ermm lantak la kan..ank org..pandai2 la jaga...

2 comments:

BZmum said...

Ain ka tu????

aku said...

err...salah org kot..