Thursday, May 7, 2009

.:i'm a big big girl:.

aku skrg nie asyik nak makan hat sedap2 plak tu...xkira siang ka mlm...kalo dah nk kunyah...ku layan kan jua...smlm kol 10 smpt lg mkn nasi...apa nk jd tatau...diet tolak tepi sat...layan nafsu dulu..hehehhe...so, pada sapa2 yg lama x jumpa aku...jgn tekujat ye dgn perbedaan size badan kawan mu ini ;-p

resah dgn fizikal badan yg agak tottt...terutama tempat2 tertentu mcm ada spare tayar 3 tingkat...aku tanya mak aku..cemana la nk slim kan part tu...skali mak aku jwb "aku pun buncit gak, yg penting sehat" hua hua hua...kena sebijik. ya, yg penting sehat.

so, bilakah diet aku akan bermula? aisehhhh...dunno la yang...

4 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

peknen kot....hua hua hua...

sesemutku said...

ahaksss...bendera merah daaa...

liza said...

alamak.. penyakit berjangkit.. risau dehh..

sesemutku said...

welkam to the zone..heheeee