Wednesday, December 24, 2008

.:Baby Tecik + Baby Tua:.

pejam celik pejam celik, ank daraku yg no.2 dah pn masuk 4bln 18hb aritu...heheheh sat ja kan...progress dia oke la jgk...dah pandai menerap. pantang letak kat tilam...kompem nk pusing. tp plg tension kalo tgh mlm pun nk menerap...jenuh kalih. sesuatu yg aku amat teruja kan...dia dh pndai gelak mengekek kalo kena usik. Alkisahnya, aku sesaja baling baju kat husband...masa tu baby kat abah dia...tetiba ja dia tergelak...uikss!! aku pn baling lg...lagi kuat dia gelak...smp tekekek..kekek....hehehehhe...
Skrng, husban aku tgh nk train ank dara sulong kami tdq sendiri...stakat ni bkn dia tdq dgn sndrinya..tp tgu dia tdq then angkat wak masuk dlm blk seblah...secara kebetulan blk tu bertentangan ngn blk aku...so, pintu blk dia xkan tutup...then bukak lampu hall ke...toilet ke..bg cerah2 ckit...3 hari dah dia tdq sensorang, stakat ni blm dengaq jaga mlm..kira ok la...bg dia blajaq2 kan...pelan2 kayuh org tua2 ckp... =)

No comments: