Monday, December 1, 2008

.:Management:.

dah la gaji ciput (bukan x bersyukur...malah lebih pada syukus Alhamdulillah)...ada hati sume benda kat opis ni nk dahulukan duit pekerja...apparaaaa...xkan la evry month nk kena spend sekian..sekian jumlah tuk byq itu ini...then CLAIM!! halllooooo...aku pn ada benda nk setelkan..melainkan aku ni ank org kayap...sume dah tersedia...bgn pg cuci taik mata ja...baguih kalo claim tu masuk esok ka...lusa ka...silap2 tgu gaji bln dpn...wekekekekek...lawak bodo la kan bunyi nya...Sorry naik lori! dgn slumber mak badak aku msg HQ mintak det cleaner..dah d response "i will inform boss" errr...dah nk masuk 4bln tawww mkcik cleaner tu gheja...hengat dia pun ank org kayap ka...kalo nk kedek pn agak2 la kan...arini mang kena byq gak kat cleaner tu...memandangkan kalo aku dh start dulukan det aku..maunya bln2 kena...pastu aku x putuih asa..trus merayap kaki kat aku nye senior..ala2 pengganti bos la..wekekeke...aku inform dia...last2 dia dulukan det dia..."atas arahan boss...claim kemudian" lantak dia la..nk claim esok ka..lusa ka...tulat ka...peduli la aku...janji makcik cleaner tu pn dpt gaji dia arini...dan aku..bebas dr 'peminta sedekah' kat HQ...(ingat senang ka nk claim..silap2 mntk bukti itu ini...ayoyoyo...)

No comments: