Tuesday, December 23, 2008

.:Kerja:.

aku xpaham la comp jenis apa nie..dah la xda benefit..pastu management ala2 kedekssss gittewww...mcm xtahan dah rsnya keja kat cni...ada ka patut keja belambak2..sume nk cpt...tp pc ala kokaks nk mamposssss!!
bila pk2...Alhamdulillah jgk aku ada keja...dari xda keja kan...tp tu la..bkn x bersyukur...skurang2nya tolonggggg!!! la upgrade ckit pc aku nie...errrmmm...kalo boss nk marah pasai nb yg ilang tu...ekceli bkn salah aku...di opis berbulan2 x ilang pung...dah msk sekoq tu top2 MIA...ayoyoyoyyo..bkn nk menuduh...tp logik yg menyebabkan nb tu ilang mcm bersangkut paut...akhirnya aku jgk yg menanggung utang....RM2460 tuuuu...nasib la HR paham..ptg sbulan 100 jaaa...gasaklaaaa...
aku ni kan mcm xda mood nk keja la...camno tu....environment ala2 buhsan gittewww...
wahai comp2 lain....tdk kah korang sudi pggl aku tuk intvw...pleaseeeee..!!

No comments: