Friday, March 27, 2009

.:sakit jiji@gigi:.

semlm sesuatu yg baru aku blajaq dlm idup aku...Nuri dh pndai merengek...kalo dlu ms baby, rengekan dia stakat...eikkk ookkkk...eikkk...maklum la..lom pndai ckp kan...abih2 sgt kalo demam...sure flat badan dia....landing ja keja...so now dh blh sebut apa yg dia rasa. "abahhh...sakit jiji" *abah tu utk aku ngan husban aku..skali harung ja dia bg nama ;P 2-3x dia bgtau...baru la kami prasan...rupa2nya dia skt gigi...erkkk!! awainya skt gg...ni la benda yg paling aku x suka...kalo skt perut..sng jgk nk urut...pening kepala letak minyak...lenguh kaki picit2...sakit gg? alamakkk dh la kat dlm mulut..baguih kalo dia mo tunjuk...kalo bwk p dentist..aku rasa mau nya perang besaq nie...penakut! (mcm aku jgk kecik2 dulu..tutup mulut rapat smp la blk..heheheh)
itu ja dia ulang smbei rengek2...aku dh x senang duduk..dh la mlm...kompem xleh lena nie...pastu mr.abah try pujuk2...."meh abah tgk sakit jiji kat mana.." Nuri pn bkk mulut..."ohhh..ulser nie...pecah bibir dkt ngan gigi..." fuhhh legaaa...! skurang2nya bkn skt gg..2thn 3bln sungguh terlalu awai kan utk itteww...pujuk2 punya pujuk...dia bg la letak bonjela...tp sempat 1 tmpt ja...pehtu nangis xmo..sakit dia kata...ermm cemana nk d paksa...dlm mulut. sian nuri...nk minum susu pn jenuh bepeluk botoi tu amik mood. harap2 ank ibu ni cepat2 la sembuh kan...gud girl! *koi 2pg la jgk aku tdq smlm...sbb melayan sakit jiji nuri..tu pn begiliaq ngan husban aku...huarghhh!!

5 comments:

Hai said...

ala ciannye budak sakit jiji.. sabaq la ain, nak besarkan anak kan banyak dogaannya.

sesemutku said...

ewahhhh..kata2 sorg ibu mithali..eheheh...btul tu hai..bkn senang kan...aku ni haa, ganas sgt...xreti nk pujuk2...camne la nk lemah lembut cam ko tu eikk...penyayang je aku tgk...

Hai said...

cett.. mane de lemah lembut, aku pun kasar gak ain.. :) yg penting, hepii.. ejejje...

林宥嘉yoga said...

That's actually really cool!!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

日月神教-任我行 said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室