Tuesday, March 3, 2009

.:Keadaan:.

aku tersangat laaa bznya!! usehhh bunyi mcm manager ja kan..hahahah padahai kulis batak ja...ini lah nasib melukut d tepi gantang...keja menimbun..tp xdak sapa pn yg kesian..mai lungguk lg ada...bila dh bz camni kan..aku rasa mcm nk cau cin cau lak..fulltime housewife..tp takut lak kang jd desperate housewife..hahahaha sume xleh wat..nk kena tgu belanjawan..haghu jgk kan. nehi..nehi..ingat nk cau masuk tmpt lain..tp dgn harapan panas hingga ke petang..biaq la smbg smp mlm...smp esok2 nya kan. tp tu la..nasib dan rezki tu hanya Allah s.w.t yg tau. bak kata zura...setelah 7 thn baru dia dpt kepastian..dpt mencari jwpn sebenar...Tahniah! aku? arrgghhhh....aku lom ada jwpn tuk ittewww...wat to do? bkn tidak bersyukur...cuma...ermm aku lom ada jwpn...tp apa2 pn aku bersyukur dlm keadaan skrg yg masih dpt meringankan beban suami...masih mampu memiliki wpun sekecil cuma =) smg rezki kami ank branak makin bercambah. Amin.
harus aku muhasabah diri ni...

4 comments:

zura said...

insyaAllah.. yang penting dah x jd weekend housewife

Hai said...

ain, sabaq na.. aku pun tensen kojo. biler la nak jadik senang, buat duit kat umah je.. heh heh hehhhhh..

zura said...

haah.. aku ni pun ada kemungkinan akan jadik weekend hwife blk..

aku said...

hai, tu arrr...time tensen tu yg aku rasa lemah...beskan jana duit dr umah..ekekeke

zura, aikkk...napa lak weken h/wife...? aku dh rasa cemana monthly h/wife...hehhehe bkn weken lg dah...