Friday, February 27, 2009

.:Streamyx:.

d sbbkan keja aku yg psg surut x kira waktu...aku decide nk psg benda alah nie..memandangkan celcom brodband asik dok dpt line GPRS...ape kee heyyy yob! masaelah nya...dh smgu lom dpt guna...ari2 call telekom..blk2 dia ckp "oke ye puan/encik(kalo hasben aku call)...kita bukak report dulu ye.." brp kali report daaaaaa...dh mcm2 kekdah pakai...lom lg dpt...smlm rs nek hangin jgk. tp sabo la lg...arini lom tentu lepa nk mai...esok telah la...dh sbtu..lusa dh ahad...off day...fenin2...nih yg aku rs nk pndh p dok German nie...

3 comments:

zura mail said...

aku dulu pasang memula bnyk gak masaelahnya.. tp yg penting kontraktor.. sibbaik kontraktor ok n dekat je dgn rumah aku.. kekejap je dia smpi n buat sampai ok.. kalo ko nak, ko soh telekom tukarkan kontraktor ni pi sabah.. huahuahua.. *statement aku menyakitkan hati x??* hehe

aku said...

hhahaha...ko sajek je kan cari pasal...nsb ari jumaat...
yg cni telekom kongsi kontrakter korek tanah kot...tu yg lembsss teramat. maklum la, dpn jln bsr nun pn tgh upgrade jln (apa aku merapu daaaa)
tp mang hangin kan kalo operater asik nk open report ja...

zura mail said...

aku masa awal tuh siap operator tuh kata komputer aku yg mungkin bermasalah.. suke ati dia je.. ada ke laftop canggih aku ni ada masalah *tak sedar yang mouse dgn bateri pun dah rosak*

tp camtula.. aku rasa mcm nak antar budak tu masuk kelas PR je